Garanti/Returret

Afhængigt af det produkt, du bestiller, se nedenstående garantier, disse er gratis for at hjælpe til at holde dit produkt beskyttet.

14

14-dages garanti

Dette omfatter alle produkter. Hvis dit produkt er defekt inden for 14 dage, vil du blive tilbudt en erstatning eller refundering. Du kan blive bedt om at returnere varen først for at kunne vurdere, før en tilbagebetaling eller erstatning kan gives, dette er at kontrollere for hændelige skader eller misbrug.

3

Tre års garanti

Hvis dit produkt udvikler en fejl efter 14 dage, så kan du returnere varen til producenten inden for deres producentperiode. Hvis deres periode udløber før de tre år kan du returnere det til os selv inden for den tre-årige periode. Hvis producenten tilbyder en garanti på mere end to år, vil vi efter de to år ikke være i stand til at hjælpe dig med at få din vare repareret, da dette er et garantitilbud fra producenten. På ethvert tidspunkt efter 14 dage og inden for to år kan du returnere varen til os til reparation. Hvis reparationen koster mere end en udskiftning, vil en udskiftning blive givet. BEMÆRK: Utilsigtet skade eller misbrug vil ugyldiggøre garantien.


Returns

Returnering af en vare

Hvis du ønsker at returnere til os i stedet for fabrikanten får du brug for følgende oplysninger:

1) Originalt fakturanummer

2) Varens modelnummer, herunder farve hvis relevant

3) Fejlens art, beskrevet så detaljeret som muligt

4) Hvor og hvordan du blev opmærksom på fejlen

5) Alle dine kontaktoplysninger, herunder afsenderadressen du ønsker, at varen skal sendes til.

Vi vil derefter give dig et returnummer og en adresse, som varen skal sendes til.

Bemærk, at alle pakker returneret til os/forhandleren er kundens ansvar. Det anbefales, at den korrekte forsikring på returnering af varen er tegnet,for at beskytte for eventuelle skader i transit. Dette ansvar ligger kun hos afsenderen.

Send os en e-mail med ovenstående information: info@rhinocamera.dk

Info

Modtagelse af forkert vare

Hvis du har modtaget en forkert vare på grund af en fejlpakning på vores lager, skal du give os besked inden for 48 timer efter modtagelsen. Hvis dette er vores skyld vil vi refundere portoen for returnering af varen op til et aftalt beløb; en kvittering blive påkrævet for at bevise omkostningerne. Hvis du derimod giver os besked efter 48 timer, er returnering af varen på kundens regning. Hvis du har bestilt en forkert vare skal du returnere den inden for syv dage for egen regning. I begge tilfælde skal varen returneres i en salgbar tilstand. Hvis ikke forbeholder vi os retten til at fastsætte en anbefalet salgbar værdi for produktet og debitere kunden for forskellen mellem denne værdi og værdien af varen, som vist som ny på hjemmesiden. Alt kassens indhold skal returneres, i modsat fald vil det betyde, at udgifterne til de ikke-returnerede varer vil blive fratrukket refunderingen eller de udskiftede vare(r).

Sikker betaling

Sikker betaling

Sikker overførsel

Sikker overførsel

Gratis & hurtig levering

Sikker betaling